Szukaj

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Trzecia wizyta u psychologa

Dopiero pisałam post dotyczący drugiej wizyty, a za mną już trzecia. Jak ten czas szybko leci! Wizyta zaczęła się od lekkiego stresu związanego poprzednim testem, ale wychodzę z założenia, że jeśli pani doktor niczego niepokojącego w nim nie znalazła, to nie ma też sensu poruszać tej kwestii.


Czeka Cię kilka wizyt u psychologa, na których przeprowadzi z Tobą rozmowę i zrobi testy psychologiczne. Na końcu wystawi opinię dla sądu i Twojego lekarza prowadzącego.
Więcej informacji dotyczących psychologów znajdziesz na tej stronie


Od samego początku pani Maschera była nadzwyczaj promienna i uśmiechnięta chociaż może to być tylko moje przywidzenie i za każdym razem taka była, a ja nie zwróciłam na to uwagi :) Tym razem poruszyłyśmy temat przyszłości, tzn. jak ją sobie wyobrażam, jak do tego wszystkie podchodzę. Tutaj muszę dodać, iż przeprowadzam się w najbliższym czasie do Krakowa gdzie będę studiować. Nowy etap w życiu niesie ze sobą nowe problemy, chociażby szukanie mieszkania/pokoju/współlokatorów. W moim przypadku trafiłam na osobę, która w zupełności akceptuje moje zaburzenie. Mogłam więc bez problemów szukać mieszkania razem z nią. Zdaję sobie jednak sprawę, że nie każdy może pochwalić się współlokatorką tego pokroju, dla której od samego początku będziesz koleżanką, a nie od momentu twoje coming outu przed nią. W każdym bądź razie, wszystkie te kwestia poruszyć trzeba. Nawet temat ewentualnych zajęć z wychowania fizycznego. Jak widzę swoją przyszłość? Podchodzę do tego wszystkiego spokojnie, sumiennie chodzę do lekarza i czekam na moment,w którym będę musiała podjąć decyzję o rozpoczęciu terapii hormonalnej. Myślę, że ten moment będzie miał największy wpływ na moje życie. Powoli będą pojawiały się zmiany fizyczne, które zaowocują poprawioną pewnością siebie. Ona z kolei pomoże mi kompletnie przestawić się na damski styl życia wśród społeczeństwa. Pod koniec wizyty spotkałam się z niezwykle ciepłymi i dającymi niezwykłego kopa słowami dotyczącymi mojej aparycji. Według pani doktor mam niezwykle duże szanse na wygląd niewiele różniący się od biologicznych kobiet. Na pewno o takich słowach marzy każda transseksualna kobieta :)

Przydatny post? Umieść link do niego na blogu, forum lub stronie www!

URL: HTML: BB(forum):