Szukaj

środa, 20 lipca 2016

Trzecia wizyta u seksuologa

Dziś po raz trzeci udałam się na wizytę do mojej seksuolożki. Ze względu na dosyć odległy termin badania kariotypu (wrzesień), spotkanie miało przede wszystkim podtrzymać ich regularność oraz uaktualnić informacje dotyczące mojego życia oraz otoczenia.
Wybór seksuologa jest pierwszym krokiem na drodze do zidentyfikowania zaburzenia. Praktycznie przez cały okres terapii, będzie on Twoim lekarzem prowadzącym. Jego zadaniem jest kompleksowa ocena Twojej płciowości w aspekcie domniemanego zespołu dezaprobaty płci.
Więcej informacji dotyczących seksuologów możecie znaleźć tutaj                       



Co nowego: Życiorys emocjonalny ▪ EEG ▪ RTG

Przebieg wizyty:

Początek spotkania, można rzec, przebiegł w typowy dla siebie sposób. Przy spokojnej rozmowie z uśmiechem na twarzy odpowiedziałam na wszystkie pytania dotyczące mojego życia, obecnych spraw i otoczenia. Jako, że jestem tegoroczną maturzystką, zostałam spytana o jej wyniki i na jakim etapie stoi rekrutacja na uczelnie. Jedną z podstawowych kwestii, która powtarza się przy każdej rozmowie są moje relacje z rodziną i atmosfera panująca w domu. Poza tym otrzymałam szereg pytań odnoszących się do mojego związku oraz kontaktu z dziewczyną. Warto tutaj zwrócić uwagę na naszych partnerów. W zawirowaniu związanym z diagnozą łatwo możemy zapomnieć o tym, że nasze zaburzenie jest równie ważne i trudne dla otoczenia, w którym żyjemy ... w szczególności dla najbliższych (naszych chłopaków czy dziewczyn). Apeluję więc: pamiętajcie, żeby podczas rozmowy z nimi nie poruszać tematów dotyczących wyłącznie was i waszych trudności. Czasem warto zapytać jak druga połówka znosi to wszystko i czy jakaś sprawa jej nie nurtuje. Takie pytanie, nawet z czystej grzeczności może przynieść dla was obojga wiele dobrego :) W między czasie oddałam, wydrukowany na papierze A4, życiorys emocjonalny. Wraz z wieńczącym go podpisem został umieszczony ze wszystkimi innymi dokumentami w Karcie Pacjenta. Na sam koniec otrzymałam dwa skierowania na banania. Jedno na badanie EEG, a drugie na RTG czaszki. Niestety ... badania te nie są refundowane jak w przypadku kariotypu i musimy zapłacić za nie z własnej kieszeni. Łącznie, za EEG i RTG powinniśmy zapłacić około 110 złotych.

Praca domowa: Elektroencefalografia (EEG) ▪ RTG czaszki

Przydatny post? Umieść link do niego na blogu, forum lub stronie www!

URL: HTML: BB(forum):