Szukaj

poniedziałek, 5 września 2016

Czwarta wizyta u psychologa

Pełna irytacji, w dodatku na ostatnią chwilę, dotarłam do psychologa na czwartą wizytę. Jak już wcześniej pisałam ... na spotkania muszę dojeżdżać, a ze względu na prace drogowe o mały włos, a spóźniłabym się do pani Maschery. Na szczęście wpadłam przez drzwi w chwili gdy pani doktor szła w stronę poczekalni, żeby zaprosić mnie do pokoju. Kierując się w stronę gabinetu postanowiłam zapytać o test składający się z 567 pytań, którego wynik chodził za mną krok w krok i niepokoiły od czasu jego ukończenia. Dowiedziałam się, że pani doktor wyniki wszystkich testów oraz rozmów omawia na ostatniej, podsumowującej wizycie. Na niej każdy wynik jest omawiany i wyjaśniany. 

Czeka Cię kilka wizyt u psychologa, na których przeprowadzi z Tobą rozmowę i zrobi testy psychologiczne. Na końcu wystawi opinię dla sądu i Twojego lekarza prowadzącego.
Więcej informacji dotyczących psychologów znajdziesz na tej stronie

Po wejściu do pokoju zobaczyłam, czekające już na mnie pudełko. Jak się okazało, znajdowały się w nim testy, które miała zaplanowane pani Maschera. Zaczęłyśmy od pytań dotyczących różnych dziedzin (historia, polityka, biologia itd). Podejrzewam, że był to test na inteligencję. Drugi test był dla mnie najtrudniejszy ... musiałam powtarzać za panią doktor ciąg liczb. Z początku były to trzy liczby, ale ich ilość szybko wzrosła do 6 bądź 7. Później był jeszcze wyższy poziom trudności. Ciągi liczb musiałam powtarzać od końca. Po morderczej matematyce przyszła kolej na coś nieco prostszego. W jak najszybszy sposób musiałam wskazać brakujący element na rysunku, np. brak klamki w drzwiach. Nie odchodząc od tematu rysunków, przeszłyśmy do kolejnego testu. Moim zadaniem było ułożenie z rozsypanych elementów spójnej historyjki. Oczywiście test był na czas. Ostatnim wyzwaniem, nieco skomplikowanym, było tworzenie definicji słów. Przede mną znajdowała się kartka A4 z rożnymi wyrazami, a ja musiałam utworzyć ich definicję bądź wyjaśnić czym jest dana rzecz. Wszystkie pięć testów zajęło mi nieco ponad godzinę czasu. Drugie tyle czeka mnie podczas następnej wizyty. Ponoć udało mi się przejść przez połowę zadań w czasie, którym dysponowała dla mnie pani doktor.

Przydatny post? Umieść link do niego na blogu, forum lub stronie www!

URL: HTML: BB(forum):